UF-mässa!

Inatt har jag inte sovit någonting alls för att sedan gå upp klockan 5. Efter det åkte jag till Jönköping och har varit på Elmia från klockan 8 och är precis hemkommen. Jag är så trött att jag inte känner mig trött. Undra om jag är trött då. Jag slår fast att jag är trött, för jag borde onekligen vara det.


Här står min kollega Claes Bergdalen och förklarar för Expresso UF:s David Landgren vad man kan göra på vårt lakan på monterväggen. Man kan nämligen skriva sin alldeles egen slogan. Spännande va?


David började sakta men säkert forma bokstäver på lakanet. Claes tittade oroligt mot mig.


Davids slogan var klar. Den löd till slut: "Låt den dingla!" På bilden kan man skåda en stolt författare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0