Sommarstuga af Lindhe


Igår åkte jag och herr Mattias ut till hans stuga. Långevik, eller Mattisborgen, kalla den vad ni vill. Då fick jag återse min tänkarbänk. Platsen där jag kan sitta i evigheter och tänka på allt och ingenting. Där löser jag alla mina problem och skapar nya. Går man ner till bryggan och sätter sig så fastnar man där nere, det är väldigt svårt att gå därifrån, faktiskt. Det är en bra plats. Jag gillar att vara där ute.

Nu ska jag dock ge mig av till skolan som jag inte går i längre och hämta en klasskompis paraply som jag lånade, sen ska jag gå hem med det till henne och hämta mitt eget. Sen av till körskolan tror jag innan det förhoppningsvis blir en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0