Sommar

Nu idag blir det äntligen dags för den första lilla utflykten. Känner att jag inte har utnyttjat sommarlovet så väl som jag hade kunnat än så länge, så det ska bli skönt att komma iväg. Vi har planerat en tid att åka till Mattias sommarstuga igen, med några fler. Tyvärr har gänget gallrats ytterligare en gång och det blir samma fyra personer som förra året. Trevliga människor, men jag kommer sakna dom som inte kunde.  I alla fall ser jag fram emot en bra helg. På lördagen åker Mattias och Ludvig in till Hultsfred på festivalen medan jag och Stefo stannar i stugan antar jag. Den enda jag vill se är The Tallest Man on Earth och kanske White Lies. Men det kändes inte så värt pengarna. Jag är ju student nu. Så Stefo och jag stannar och ser på Lag-VM-finalen istället. Ha det fint!
Kram Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0