Nystart

Nu är det så här att jag inte klarar av blogg.se för att man inte kan mobilblogga och då får jag inget sagt. Tänk er att jag blir påkörd av en gräsand i en gaffeltruck. Vi säger att den händelsen äger rum vid 13.00 på mitt på dagen och jag skrattar glatt åt händelsen till ungefär 17.00. Men jag är inte hemma förrän 17.15 och då har hysterin avtagit till fullo och jag känner inget behov av att skriva om händelsen. Med dom förutsättningarna får inte heller ni läsare reda på den humoristiska händelsen. Men nu skapar jag en ny blogg där jag kan mobilblogga. Då kan jag skriva när händelserna är som mest aktuella. Det ni!
Den nya bloggen hittar ni här. För er som inte förstod att ni kunde trycka på ordet "här", så gav jag er en ny chans där. Ni kan trycka på det senaste här:et också, plus det jag skrev nu, men framför allt... det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0