Solsidan

Idag började jag vid halv 10. Jag kom dit vid 11. Det enda dom hade gjort var att läsa en novell. Den novellen hade vi redan läst i ettan eller tvåan på engelskan. Så det var ju inte så mycket jag hade missat. Sen åt jag, sen hade vi knappt marknadsföring och sen gick jag hem. Bra dag.

Jag funderar på att se gårdagens avsnitt av Solsidan nu. Jag tänkte se det igår men det blev sent, väldigt sent, efter Morden i Midsomer. Det var slut vid 1 typ. Sen låg jag uppe till 4 och smsade. Rätt bra. Lägg där till att Clara skulle upp runt 6 och att hon har körtelfeber så hon borde sova. Hon är snäll. Hon får gärna ringa och skrika lite på mig om hon tycker att jag håller henne vaken. Jag kan ändå inte höra henne i min telefon, ägd.

Jag borde ta tag i att fixa den där telefonen någon gång. Jag orkar inte riktigt med den. Hoppas jag får byta den, annars kanske det är värt att köpa en ny. En lite snabbare telefon som klarar av det den ska användas till typ, en sådan vill jag ha. Och när jag har en sådan sak i min ägo så får hon gärna ringa och skrika på mig ändå, för hon har rätt fin röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0