Speedwaylan

Ikväll passar vi på. För imorgon är det studiedag och vi har vår första lagligt, inplanerade lediga dag sedan sommarlovet. Ikväll ska vi lana. Vi ska spela Speedway Liga och med andra ord köra i lag. Det blir nog rätt roligt.

 

Jag känner att den här bloggen har varit en jävla nördspeedwayblogg på sistone så jag måste börja hitta inspiration till att skriva något annat. Jag vill så gärna hålla uppe bloggen och skriva dagligen, försöka skriva något halvintressant och roligt på ett lamt sätt. Men det skulle vara så mycket enklare om jag hade en laptop och kunnat uppdatera lite när jag råkar ut för det jag skriver om. Annars glömmer man det och texten skulle ändå inte bli lika spontan och rolig om man skriver den flera timmar efteråt, när man redan har tänkt på händelsen så mycket att man själv tröttnat på den.

 

Det låter som att jag råkar ut för konstiga och roliga grejer hela tiden, vilket förstås inte är sant. Jag har ett precis lika tråkigt liv som er, som läser det här. Skämt åsido. Jag tycker om er, att ni ens orkar vara inne dagligen och kolla om jag skrivit något nytt, när jag inte skrivit på flera månader (?).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0