Det värsta med allt...

Det värsta med allt måste vara att jag verkligen inte kan äta. Jag är inte hungrig, så min matlust är väl inte så extrem just nu. Men herregud vad jag är sugen på hamburgare. Eller jägarbiff. Vi har jägarbiff, färdigrätt från Findus i frysen och jag är jättesugen på den. Men grejen är den att jag inte kommer kunna äta den, så to hell med det.

Jag bad pappa köpa kräm. Sådan som man åt på dagis till mellanmål. Jag har faktiskt ett krämminne.

Det var när jag gick i åttan tror jag. Jag fick för mig att det skulle vara gott med jordgubbskräm, så jag bad pappa köpa hem det och det gjorde han. Sen var jag med Robin en dag och då tog jag fram lite kräm och åt. Då frågade pappa Robin om inte han ville ha lite kräm.

Tänk vad fint att bjuda på kräm. Hur många gånger har man inte önskat att man ska få lite kräm hemma hos någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0