Dunka Plåt

När jag trampade på min cykel mot Maxi innan, möttes jag vid ingången av en ganska ful syn. Där stod en bil och förde oväsen. En man satt i passagerarsätet och dunkade plåt. Han hade på så hög musik att bilens skramlande lät så högt att den överröstade den överdrivet höga musiken.

 

Han hade en beundrarskara på tre unga flickor, eller kanske ungefär 15-16 år gamla. Det syntes så väl att han försökte vara häftig framför dem.  Inte för att jag förstår detta på något sätt, men damerna verkade tycka om det. De stod och log och skrattade med honom efter den allra minsta av alla hans munrörelser. Jag tänkte dock inte mer på detta, utan jag spatserade vidare mot ingången.

 

Jag gick in, jag skyndade mig mot den närmsta genvägen, bort från barnkläderna, mot chipsen. Jag såg den där tanten som påstår att hon känner mig och alltid vill prata, jag undvek henne, jag slank smidigt in bland blöjorna och kom ut bakom henne. Jag fick tag i Estrellas cheese rings. I kön hamnade jag bakom en gravid kvinna. Jag gick ut precis bakom henne också och såg att tjejerna vid bilen var borta.

 

Den gravida kvinnan satte sig i bilen och kysste plåtdunkar'n. Så min fråga är, vad är han för ett jävla svin? Jag antar att han ska bli pappa och så håller han på så där. Fy!

/ShaShaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0