LS8

Jag har inte tänkt på detta innan riktigt. Tänk förr, för några år sedan. Då var LunarStorm hur stort som helst. Alla var inne där. Folk snackade om det hela tiden, på sätt som; "jo men du vet det jag sa till dig på Lunar". Nu däremot är alla inne på facebook. Bilddagboken hade sin tid emellan där någonstans och är fortfarande rätt stort och det håller nog i lite mer i medlemmarna än vad Lunar gjorde. Man blir mer ständigt påmind om sina vänner på Bilddagboken, när dom lägger ut bilder vill säga.

 

Bilddagboken håller väl dock också på att minska i antal besökare, förmodligen. Facebook erövrar världen fortare än kvickt. LunarStorm ska läggas ner! Det är det jag inte tänkt på. Hur det kunde gå från en så enorm sida till att ha så få besök att det inte lönar sig att vara kvar. Tänk alla timmarna vi spenderade framför datorn och LunarStorm. Tänk alla vänner vi fick där. Tänk hur fort det gick att fylla sin kontaktlista på msn med LunarStorms hjälp. Vilken nostalgitripp jag genomför just nu.

 

Bara för det ska jag hänga järnet på LS8, LunarStorms uppföljare. Det blir nog inte så kul. Fast jag gör det för sakens skull tror jag. Jag gör det för tönten i mig, merparten av mig.

/ShaShaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0