Panikångest

Tänk så många morgnar som jag vaknat av att Claes ringer på dörren och jag har försovit mig. Jag får panik. Idag var ingen sådan dag. Idag vaknade jag av att det ringde på telefonen vid tio i tio. Sen fick jag inte tag i min telefon. Den ligger mellan bordsskivan och skrivbordslådorna på natten. Den bara gled längre och längre in och jag fick inte tag i den. Det var deprimerande. Men det gick rätt bra ändå.

 

Nu har vi fått låna Viktors Zoom. Det innebär att vi ska spela in lite idag, med halvtaskig kvalité, istället för taskig. Så jag gick in till mig och Lööf skulle komma när han hade skottat hemma hos sig. Så jag sätter mig i soffan och somnar. Jag somnar i soffan. Jag vaknar av att Lööf ringer på dörren och jag får panik, jag får för mig att jag har försovit mig igen. Jag mår dåligt, jag vill inte. Men sen kommer jag på att det är Lööf och att vi redan har slutat för dagen. Nu är jag lycklig igen.

/ShaShaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0