Webbläsare

Jag ska inte ligga under stol, eller hur man säger, med att mina webbläsarproblem fortsätter. Eller ska jag vara ärlig så är det bara Firefox som krånglar, så det är inte mitt internet. Men Firefox irriterar mig aset. Sidan laddas om hela tiden och då går markören tillbaka till start, alltså högst upp på sidan och allt jag har skrivit försvinner, plus att det tar evigheter att ladda en video på youtube eller tvshack, som förövrigt kommit tillbaka till Sverige! Det är nog bara jag, men jag känner mig iskall när jag sitter inne på en webbläsare och laddar ner en annan. Fast man kan väl inte göra det på något annat sätt. Ska nog gå in på någon Donken restaurang och fråga efter närmaste Burger King någon gång, inte för att jag skulle vara den första direkt, men kul vore det. Nej nu gör sig hungern påmind och jag funderar på att göra lite mat, sådant som man äter. Sedan stoppa det i munnen och bli av med denna känslan. Kan förövrigt berätta att jag nu fastnat för Opera, som webbläsare alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0