Världens sämsta skämt

Jag tror, eller jag är ganska säker på att jag hörde världshistoriens sämsta skämt idag. Det var när jag kom cyklandes till Hövdingen för att spela innebandy med ett jävla gäng. Då när jag kom till cykelparkeringen så var det en man som satte sig på sin cykel, då frågade en annan man honom med skratt i rösten:

"Skeppshultcykeln, är det nya Dackecykeln eller?" Följt av skratt...

 

Den andra mannen tyckte ju förstås som mig, att det inte var speciellt kul, så han svarade med dystert tonfall:

 

"Nej. Jag har köpt den hos Bengtssons.".

 

Det enda jag känner just nu är, varför var jag tvungen att höra detta usla skämt, jag mår dåligt av det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0