Väldig längtan

Nu sitter jag här och längtar som fan till ikväll. Så mycket att se, eller okej bara två saker. Jag har aldrig varit så benägen om att titta på idol, men nu är jag det. Vet inte hur många år den nuvarande juryn har suttit, det är bara förra säsongen va och den som börjar ikväll? I alla fall, den nuvarande juryn är så sjukt, enormt, otroligt, ofattbart, stört jävla mycket bättre än den förra dystra tråkiga juryn.

Men sen är det ju Speedway också. Det får jag ju inte missa, första kvartsfinalen idag mot Indianerna borta i Kumla. Den ska kunna vinnas om det körs bra från Vetlandas håll. Heja heja liksom. Ska jag se på speedwayen missar jag ju idol. Det är ju lite dystert. Får väl växla emellan och hoppas på att jag får se någon blåst jävel göra bort sig!

Sist men inte minst, hands up till den killen som blev intervjuad i samband med att Hitler används som karaktär i en reklam för att skydda folk från AIDS. Han öppnade med att han tyckte det var osmakligt, precis det ord jag tänkte på när jag tryckte på den rubriken. Osmakligt. Tycker att jag smurfade honom där på mitt eget roligare sätt. Förövrigt kan ni se det klippet här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0