The Malevolence of Mando Diao EMI B-sides 2002-2007

yää

Fan så glad jag är. Jag är lycklig. Jag har en sådan där uppspelt irriterande röst när jag är lycklig. En sådan röst som gör alla andra olyckliga. Som till slut gör mig olycklig. Men det skiter jag i. Jag ska leva ut min lycklighet tills jag själv blir olycklig av den. För idag fick jag reda på att Mando Diao släpper denna underbara skiva. Mycket av deras absolut bästa material finns med på denna skiva. Det är låtar som bara finns med på singlar, EP's  och sen en DVD med på köpet. Jag tycker om det här. Men sist men absolut inte minst så är en av dessa 38, trettioåtta låtar en nyskriven låt som tydligen heter The Quarry. Hem och tjata blir det till imorgon. Denna skiva ska jag hålla i mina ägande händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0