The Majestic

Nu har jag gjort det. Jag har tänkt göra det så länge. För några år sen var den här filmen på tv. Sen dess har jag velat se den. Jag såg inte hela då. Men det var på den tiden jag var beroende av Jim Carrey filmer. Jag säger aldrig nej till att titta på något med Jim Carrey nu heller. Men på den tiden var jag besatt, av honom som skådespelare alltså, inte som man. Jag bänkade mig i två timmar och 29 minuter för att se denna filmen idag. Det var alltså en lång långfilm. En bra sådan. Det var en sån film som man älskar att se, en film som man tycker är riktigt jävla bra, men ändå så rinner inte bara tiden iväg, utan man får den underhållningen man vill ha i dom här två och en halv timmarna. Helt fantastisk, för en sån som jag som inte har något emot draman då. Jag funderar på att se en helt annan film, även den drama. There will be blood, den har fått högsta betyg. Jag tror det är den enda filmen jag har sett ett fodral till där det har varit femmor istället för fyror i betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0