Speedway

Jaa, seger blev det! Eller okej, inte seger, men det var ju som en seger. Matchen började så dåligt, men vi tog ifatt och vände och sen slutade det lika! Nu är det så här att bara en i vår lilla familj har canal+ och det är givetvis Johan. Han ville inte låna ut sitt kort med motiveringen, "jag ska se det själv". Han tycker inte ens om Speedway, men sen när Idol började så fick vi i alla fall låna det förbannade kortet. Jag, Cliff, Per och Claes höjde händerna, och fötterna för Elit Vetlanda och det gick ju bra.

Nu ser jag fram emot att titta på lite Idol-klipp på tv4.se, för jag antar att dom har lagt upp en hel del där. Annars blir jag besviken, kan jag ju säga!

Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik som var med på den allra första cd-skivan jag någonsin ägde. Martin, en helt vanlig Svensson. Fiskar som viskar och (Du är så) Yeah Yeah Wow Wow, kommer väl alla ihåg. Förövrigt tror jag att jag vet vem flickan är, som har tagit charmexamen. Jävlar så charmig.

Tänkte då att jag skulle lägga ut låten med Martin här då, men det gick ju inte.. Det blev ju bara sådana där tråkiga koder. Men i alla fall, jag länkar väl istället då, tryck här, precis det står "här", precis där ska du trycka för att komma till låten på youtube!


Kommentarer
Postat av: Sandra

speeeeeedway ;)

2009-09-10 @ 11:15:14
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0