Slut för i år då

kdsajfökdasf

Jaha, nu är speedwayen i Vetlanda slut för i år. Tråkigt slut som jag skyller helt på skador. Jag brukar inte skylla ifrån mig annars. Eller jo det brukar jag, men det här gäller vår absolut bästa förare som är den enda som kan köra bra i Norrköping. Givetvis mötte vi då Vargarna från Norrköping i semifinalen utan Jason Crump och det gick ju då inte så bra. Hade han varit med hade vi vunnit, det bara är så. Sen tog vi ju in en ersättare för nån av dom andra skadade, kommer dock inte ihåg vilken. Martin Vaculik hette ju ersättaren i alla fall och han var en extremt positiv överrasking. Givetvis blev ju han också skadad så då försvann den chansen också. Så det är helt enkelt därför Vetlanda inte gick till final i år. Men ändå blev det inte större poängskillnad i slutändan, så det visar ju vilket bra lag Vetlanda är! För folk som inte fattar att Speedway är så mycket mer än runt runt runt, så kan jag ju dra ett exempel här. Man kan skratta glatt åt nivåskillnader runt om banan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0