Roast på Berns

Jag tittade nyss på förra veckans Roast på Berns. Det är jag ju lite efter med, eftersom det nya avsnittet går väl typ just nu? Det var ju helt klart i sin helhet det bästa avsnittet hittills, då dom flesta komikerna fick till det bättre än vanligt. Till och med André, som inte har fått till det än i denna programserien lyckades riktigt bra i det avsnittet. Han är en jätterolig komiker annars, men just i Roast på Berns har han inte fått till det enligt mig. Problemet kom när huvudpersonen skulle utföra sin roast på dom andra i panelen. Humorgiganten Robert Gustafsson skulle roasta många av Sveriges roligaste komiker. Gjorde han det bra? Nej, han gjorde det helt värdelöst. Jag vet inte vad det var med honom, men det gick fan i mig inte bra. Det var en enorm besvikelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0