Redigering

Idag sen klockan nio så har jag redigerat en jävla film till engelskan imorgon. För några minuter sen när jag nästan helt var klar så dör den jävla kameran. Så alla bild i alla klipp jag lagt in försvinner. Jag kan inte lägga in nya klipp heller för den mappen går inte att få upp när kameran är död. Usch. Jag mår så dåligt. Jag har sådan fruktansvärd otur! Så jag måste ha laddaren av Lööf imorgon. Sen hoppas jag att klippen kommer tillbaka så att jag inte behöver göra om allt igen. För när jag sparar så sparas det inte rätt så varje gång jag öppnar filerna så står det att dom inte kan spåras. Jag mår fruktansvärt dåligt. Dags för en nattlig koma och sen ska jag fan säga till Emma att vi inte kan göra vår redovisning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0