Redigering och Speedway

Idag har jag återigen redigerat den förbannade filmen för att sedan komma fram till att det varken går att byta format på den eller bränna ut direkt från programmet för att det har blivit något konstigt fel. Det har alltid gått bränna där ifrån innan. Bytte lite inställningar nu och väntar på att det ska gå en halvtimme så ska det vara klart, jag hoppas verkligen det funkar.

 

Speedwayen gick väl bättre än väntat faktiskt. Jag hade förväntat mig något oigenkomligt utan Crump i laget. Men visst kan vi ta igen 15 poäng imorgon. Det hoppas jag i alla fall, och tror.

 

Nu ska jag ta något att äta innan jag svälter ihjäl. Gick runt halva stan innan för att hitta något ställe att äta. Victoria byggde om så där gick det ju inte och allt annat hade stängt. Lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0