Min dag i bilder...

Jag i spegeln med min kopp.

Här står jag i spegeln med min fina...

afjödsafjödsakjfökasdjföas

...Toy Story-kopp! Visst är den vacker? En skapelse av gudarna.

djafödsjfökadsjfgass

Jag vet vad ni tänker... "Han är ju inte vänsterhänt", men på det varar jag, nej jag vet. Men jag upptäckte att det var lättare att hälla mjölk med vänsterhanden än att ta kort med vänsterhanden. Så det fick bli så här.

kdsajfködsjföds

Likaså gällande oboypulvret. Mycket lättare att häva sådant med vänsterhanden än att ta kort med den nämnda. Checka även vår snygga gula oboy-sked!

kjdkslafjödsajf

1.30 borde ju räcka tycker man. 750w. Vipps!

jafjdöf

Sen fumlade jag lite med självutlösaren... Eller jag totalfailade lite innan...

dajfkdjafökadsjfö

...jag fick den perfekta bilden. Den här bilden får sammanfatta min dag, nyfiket läser jag igenom tidningens alla rader. Eller nästan i alla fall. Kanske ganska långt ifrån, men lite läste jag. Sitter där med min kopp och dricker varm oboy för att förmildra smärtorna i halsen! Det går bra nu, kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0