Mayday

Jag hatar sådana där Mayday-program. När man får veta om någon flyg -eller båtkatastrof typ. Jag blir så deprimerad när jag ser det. Man bara sitter klistrad framför tv:n, man har inte tänkt se något speciellt, men så är det på tv4. Då fastnar man där, vare sig man vill eller inte. Jag blir så sorgsen när alla människor dör och när dom lägger skulden på folk, och allting är allmänt dystert. Jag mår helt enkelt dåligt. Givetvis såg jag något om Estonia igår, det var ett patetiskt dåligt program av något som hette "Lived to tell the tail", någon form av B-version av Mayday. Det har ju verkligen med Sverige att göra och fy fan, jag orkar inte det, men ändå så var jag tvungen att se färdigt, för man kan ju inte avbryta mitt i. Det går liksom inte, med sådana program. Man fastnar, även om man inte vill. Det bara är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0