Jonathan Rittmo, Martin Joviken, grymt besviken på er...

Antar att dom flesta såg Idol? Det gjorde jag, vi skrattade hårt. Hårt, hårt, hårt. Jonathan Rittmo och Martin Joviken, fan va sköna man får bli. Problemet ligger här. Jag och Claes har länge funderat på vad man kan göra för att driva med Idol. Vi har tänkt oss något sådant där, men nu när dessa pågar visade framfötterna före oss så kommer jag och Santa Claes inte få samma glada uppmärksamhet som vi skulle vilja, vi skulle istället få kommentarer om att vi härmar dom här två. Det är ju ganska tråkigt tycker jag, skäms på er.

 

Imorgon ska jag upp tidigt, jag ska till tandläkaren. Det kommer gå jättedåligt, jag har grova misstankar om att jag har hål, möjligtvis flera hål. Det är en jobbig känsla som biter i mig. Den kommer fram på natten, jag drömmer om hånskrattande tandläkare med stora tänger och borrar och grejer. Dessa människor förföljer mig, när jag går i mörka gränder, går i skogen, mitt inne på Willy:s, jag får inte vara ifred. Vet inte vad jag ska ta mig till, jag orkar inte ha en kort period med flera tandläkarbesök igen, det var en jobbig tid. Jag tycker inte om det alls.


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: åh tackar :D:D

2009-09-10 @ 11:15:38
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0