Jag lanar

Jag lanar. Det är en speciell känsla av att känna att, oj jag kunde gjort något så mycket roligare. Var nyss hemma och åt. Det är ju fredag så tacos stod på menyn. Sen tittade jag på Skavlan. Rätt intressant ändå. Förvånansvärt intressant för att vara ganska ointressanta grejer egentligen. När jag sedan gick hit så förundrades jag över hur klart stjärnorna syntes. Karlavagnen där, Orion där och så vidare. Ja, jag skrev och så vidare istället för förkortningen för och så vidare bara för att få texten att se lång ut. Det slog mig att det måste vara för att det är kallt. Stjärnorna syns alltid klarare när det är kallt ute. Eller hur? Eller är det kanske för att det är kallt som stjärnorna syns klart, för det är inga moln som håller inne värmen. Då blir det kyligt och givetvis klart. Jag är inte så förtjust i att lana. Har ganska tråkigt mest hela tiden faktiskt och vill helst göra annat, men då blir alla arga på mig så det finns ju inget positivt med lan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0