Jag har sovit bort lördagen!

Fan vad besviken jag är på mig själv. Jag ska aldrig mer lana, det kommer förmodligen hända igen, men inte än på ett tag. Nästa gång blir Dreamhack där jag kommer vara helt utanför bland alla som bryr sig. Jag gick och la mig vid typ halv sex igår. För att sedan gå upp klockan åtta och ha en trevlig lördagkväll. Men detta hände inte, jag vaknade vid halv tio i morse. Fan vad tråkigt. Hela min lördag bara försvann. *Snyft*. Så nu är det söndag och skola imorgon. Fan också. Men vi har som tur är studiedag på torsdag, så det är bara tre dagar kvar tills nästa slappkväll. Sen bara en skoldag till nästa. Så helt åt helvete är det ändå inte. Muse är fortfarande stört sköna och listan vi skrev upp stämmer fortfarande enligt oss. Revben idag, hemmagjorda revben, pappas. Alltså han gör dom. Han har fortfarande kvar sina. Vilket förövrigt påminner om när vi blev bjudna på mat hemma hos farmor, jag och Johan. Hon gjorde mat åt oss medan hon själv åt annan mat, lever. Hon åt lever och frågade om vi tyckte om det. Vi svarade att det gjorde vi inte, inte för att vi hade smakat det, men det verkar ju äckligt. Då tog farmor lite lever på gaffeln sen sa hon: "Det här var er farfars". Sen tog hon in "maten" i munnen och började tugga, sen svalde hon och vi satt helt förkrossade. Vi trodde givetvis inte att det var vår farfars lever, men att farmor skämtade om en sådan sak var ju både skrämmande och en brutal besvikelse. Sen som tur var så fullföljde hon meningen och la till ordet favoriträtt. Alltså så var lever min farfars favoriträtt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in och önskar dig en trevlig söndagskväll! kram :)

2009-09-20 @ 19:19:34
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0