Idag har jag fixat lite mus...

Min datormus har varit sjukt krånglig senaste tiden. Hackar alltid upp sig. Stannar till och man får vänta några sekunder innan den går att rubba igen. Riktigt härligt att den även har såna där bak -och fram knappar på sidorna så att jag alltid lyckas backa när jag har skrivit mycket och sen får jag skriva om det igen. Sådant man tycker om så stört mycket. Så idag har jag gjort slag i saken! Jag lyfte mig ur fåtöljen, gick upp för trappan, gick upp för den lilla trappan, gick igenom köket, gick in till mitt gamla rum och hämtade en annan mus. Sen gick jag ner hit och kopplade in den och nu funkar det utmärkt! Jag har en mus som fungerar! Wohooo! Livet leker.

 

Dagens låt: Whitesnacke - Here I Go Again,

Ni känner säkert igen den, ni vet "hurts oh it hurts, really hurts in the middle of the night..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0