God natt

God natt alla mina vänner. Nu ska jag efter en lång dag lägga mig i min varma goa säng, under mitt varma duntäcke. Fortsätta tänka lite på vad man ska klä ut sig till på Vetlandas bortamatcher. Tänka på alla saker som händer i livet, alla svältande barn i Afrika och även försöka ägna en tanke åt vad jag inte ska tänka på för att kunna undvika obehagliga drömmar. T.ex flickan som är så dum att hon tror att man ska gå på att det varit skottlossning på Withalaskolan, att hon blivit träffad och att tidningarna, tv och all form av media har ignorerat detta totalt. Jo men det är ju väldigt troligt, såret har dessutom även hunnit läka och hon mår utmärkt, helt brutalt prima liksom. Hon är bara lite ledsen över det som har hänt, kan jag ju lägga till som lite kul curiosa. Kan även lägga till att skottlossningen var idag, så att ni inte tycker att det är något konstigt med det hela. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0