Dagens skoldag

Dagen började med att jag försov mig och kom en timme försent till den tre timmar långa musiklektionen vi har varje tisdagmorgon. Dagens kommentar kommer framför allt från vår musiklärare Mats.
"Ni får spela vilka låtar ni vill, det bestämmer inte jag, det är som i östersjön, valfritt."
Han drar alltid klockrena ordvitsar. Haha, han och P-O är jag jävligt glad att jag har som lärare måste jag säga. Riktigt sköna är dom. Förövrigt går musiken dåligt som fan, min grupp vägrar ju bestämma sig för låtarna vi ska spela och när vi väl gör det så går det åt helvete. Sen ska vi tydligen spela upp i aulan med, haha årets skämt. Vad ska vi göra där egentligen? Så det ser jag inte direkt fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0