UP

UP igår var ganska kul. Inte så jättekul. Jag vet inte riktigt. Det var ganska segt egentligen, men kul ändå. Jag slösade bort mitt livs mest onödiga 100 kronor. Jag var ju knappt inne. Väldigt givande kväll. Men vissa saker var kul ändå! Sen var det en person som ville bråka. Jag sa hejdå till alla som stod runt mig, inklusive honom. Sen gick vi. Då ropade han efter oss och gick fram till oss, fimpade mig i ansiktet och sa "Vad fan sa du?". Alltså han fimpade ju mig inte så där farligt i ansiktet, utan bara så att jag kände det i någon millisekund. Men jag kände mig ändå ganska säker, jag var ju med Per, den mest stabila människan i världshistorien. Jag menar allvar, man kan köra på honom med en bil, ändå är det bilen som ramlar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Up är söt :D

2009-11-01 @ 18:31:11
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0