Ska jag ut och springa?

Dagens fråga är om jag kommer ge mig ut i det tråkiga höstvädret och springa en kort terrängrunda. Det regnar inte och det är runt tio grader ute. Så vädret är egentligen inga problem. Men jag fick nyss något i ögat, kan jag skylla på det? Jag måste ju helt klart röra på mig, har suttit nästan helt stilla i två dagar nu. Det känns ju jävligt dystert. Så nu sitter jag här och velar. Ska jag ut eller ska jag stanna inne? I vilket fall så tänker jag inte bara sitta här, jag tänker ringa någon och göra något annat än att sitta stilla. Nu försvann det där i ögat. Då kanske jag ska ge mig ut ändå. Fast det känns lite som att om några minuter när jag har snörat på mig skorna så kommer jag i sista stund att komma underfund med att jag inte riktigt orkar och att jag tar det någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0