Sitter här i min ensamhet

Idag var jag nere i bowlinghallen och tittade på när Matte och Per åt. Kul. Nu är däremot Per på väg till Växjö och Matte pluggar. Kul. Alla är iväg känns det som. London, Växjö, Tallinn! Jag vill också åka någonstans. Helst London. Tänk en kryssning till London, det borde väl vara helt sjukt kul? Eller? Det får bli så här. Pappa ska iväg ikväll, han också. Alla ska iväg. Så han får bjuda mig på pizza helt enkelt. Sen blir det Idol och Matte kommer förmodligen hit också. Det är så det får bli. Fast jag tar nog ingen pizza, det får nog bli en kebabrulle eller något sådant. Något gott.

 

 

"Det sägs att ovan molnen, är himlen alltid blå. Men det kan vara svårt att tro när man inte ser den. Och det sägs att efter regnet, kommer solen fram igen, men det hjälper sällan dom som har blivit våta."

 

Nehe? Jag sitter och lyssnar på Björn Afzelius i min ensamhet! Då är det ensamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0