Playahead

Nu fick jag ett sådant där mail i min inkorg om att jag inte är inne på Playahead. Är ju bara inne på bilddagboken så det är ju inget konstigt med det! Men då tänkte jag att jag loggar väl in en gång då. Då kom det upp en ruta om att jag kunde få gratis vip, sen att om jag accepterade det så kunde jag vinna biobiljett och skit. Så what the hell det kan ju vara bra. Men det stod också att om jag accepterade så kunde det hända pinsamma saker med min profil och det tycker jag alltid är roligt, speciellt när det är så uppenbart att det är ett skämt! Så jag accepterade.

 

Det var skitkul! Det första jag såg när jag gick in på min profil var att jag tyckte hockeyfrilla var det sexigaste som finns. Sen såg jag uppe i live-meddelandena att jag hade skrivit något där med. Då stod det:

"Sitter och lyssnar på Backstreet Boys, flyter med..."

 

Haha, jag tycker det förhöjde det roliga med denna dagen lite. Nu ska jag strax iväg med Oscar, Jacob, Robin och Arvid och äta på Chili Thai, det blir riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0