Om Idol och deras tema

I fredagens idol så var Erika bäst. Det är min åsikt. Jag tycker att Erik var bra också. Jag har alltid hatat Reza och hatar henne mer och mer för varje gång jag ser henne.

 

Det var skönt att Camilla åkte ut, även om det hade varit kul att se henne i sin naturliga miljö nästa vecka.

 

Rabih är så hemma man kan vara i Michael Jackson. Båda två låter otroligt feminima, inget fel med det dock. Jag tycker att Rabih sjunger otroligt rent och bra, finns väldigt få som kan ta allt utan att misslyckas det minsta. Sen stör jag mig som sagt lite på att man tror att det är en liten, väldigt ung flicka som sjunger när man inte tittar på tvn.

 

Michael Jackson har jag aldrig riktigt tyckt om. Det finns några låtar man kan lyssna på, men absolut inget jag sätter på själv direkt och bara lyssnar på. Han sjunger bra, han dansar bra, men sen när gillar jag sångare som dansar och sjunger bra? Har aldrig riktigt tyckt om sådan musik. Visst jag älskar när folk sjunger bra på ett rockigt sätt, eller hur man nu ska uttrycka sig. Erik är skitbra, han tycker jag om, Calle också.

 

Angående låten i slutet, We are the world, så älskar jag den låten. Den är skitfin att höra, speciellt när flera sjunger då. Den är ju skriven av herr Michael Jackson, Lionel Richie och Stevie Wonder. Ska även lägga till att jag gillar alla versioner av den låten. FÖRUTOM Michael Jacksons egna version!

 

Mattias sa till mig i fredags att han inte tycker om Rabih, att han sjunger sjukt äckligt och att han wailar sönder sångerna. Jag håler med, men fyfan vad likt det är Michael Jackson, han gör exakt samma sak. Jag råder er, lyssna på We are the world med Michael Jackson på spotify eller något. Det går inte lyssna på det, han wailar sönder sången. Han förstör den. Är det självmord att ta livet av en egen låt?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0