Ofrivillig sovmorgon

Idag kom Claes och väckte mig vid fem över. Jag hade försovit mig, därav väckte han mig...

 

I alla fall så kände jag att det var tur att han kom så tidigt, så att jag nog hinner ändå. Så gjorde jag mig i ordning och sen stack vi. När vi kom närmare skolan märkte vi att Lööf och David var på väg upp till Lööfs och vi undrade helt enkelt varför. Sen avbryts mina funderingar av att Claes slår på sitt cykelstyre och säger: "faan också, vi har ju inget projektarbete!". Då säger jag att det spelar ju ingen roll, för vi har ju ändå språk innan. Men då kontrar Claes med att klockan var halv 10. Det var då min turdag slutade. Det var då jag märkte att Claes inte hade kommit och väckt mig vid 08.05, han hade kommit och väckt mig vid 09.05. Han hade hoppat över sin spanska, jag hade försovit mig. Jag hade missat hela tyskbesöket där vi skulle få ställa helt ointressanta frågor till någon som hette Steffen i efternamn. Vilket oflyt. Hur kunde jag inte ens märka det när jag kollade på klockan? Haha, jävla sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0