Livet är dystert

Jag har aldrig mer varit med om en lika typisk söndag som den här. Eller jo det är klart, annars hade jag ju inte kallat det för en typisk söndag. Det är grått och trist, det regnar, jag har suttit inne hela dagen. Ingen vill vara i närheten av mig och jag har fruktansvärt tråkigt. Jag känner mig oerhört dyster och jag funderar på att gå ut och gå en sväng. Tanken på att det är skola imorgon gör mig illamående och jag vill sova, men jag är inte trött, alls. Jag måste gå ut, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: mjaa, erik och erika är grymma. men calle <3 MUMS :D



hahah dystra lilla pojk.. kom hit och kramas istället för att deppa =)

2009-10-04 @ 22:48:05
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0