Lindsay Lohan döör

Okej, nu är jag inne på Aftonbladet igen. Där står det att Lindsay Lohans pappa är orolig att Lindsay kan dö vilken dag som helst på grund av sitt tablettmissbruk. Tydligen har han gått ut i pressen med sådana här grejer tidigare. Nu har Lindsay tröttnat och hon har sagt upp kontakten med honom efter att han kritiserade hennes förhållande med den där andra tjejen. Så nu går han ut i pressen med att han är orolig över att hon kommer ta livet av sig på grund av tabletterna. Då blir så klart Lindsay sårad över att någon som kallar sig hennes pappa går ut i pressen med det han vill säga istället för att ta upp det med henne.

 

Men det är väl inte så jävla konstigt när hon inte svarar när han försöker prata med henne, hur fan ska han då prata med henne? Så jävla dum. Lindsay säger tydligen själv så här:

 

"Jag är så sårad av att någon som kallar sig min pappa behöver använda sig av pressen för att kommunicera med mig. Jag har inte pratat med min pappa eller svarat på några av hans oberäkneliga meddelanden på flera månader."

 

Nej tro fan att han inte kan prata med dig om du inte svarar på hans meddelanden och vägrar prata med honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0