Klippa av mitt djävulska hår!

Idag hade jag tänkt klippa av mitt djävulskt långa hår som bara hänger och dinglar. Jag ser fruktansvärt ovårdad ut, det vill jag ju inte göra. Så jag rakade mig, duschade och sen tänkte jag sticka till frisören. Förmodligen misstolkade ni förra meningen och trodde att jag rakade av mitt hår, men jag menar sådan där ansiktsbehåring, skägg. Frisören i fråga ska då vara någon drop-in grej. Men nu är klockan så mycket och jag har inga pengar. Så jag hinner inte efter att pappa har kommit hem, så det är dumt. Då får jag ta det imorgon istället. Nu är jag hungrig och har tänkt stoppa i mig något enkelt, typ en pirog. I väntan på nötfärs och hamburgerbröd, ja, jag tänkte göra lite hemmagjorda hamburgare, för dom är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0