Ken Ring, Basshunter och den där franska jäveln

Ken Ring och Basshunter, vad håller ni på med? Ni befläckar Spotify. Jag försöker njuta av min absoluta favoritmusik på min alldeles egen spellista MegaAwesomeMusicFaan, men nej då. Där stampar Ken Ring och Basshunter och nån fransk tönt in och avbryter det hela. Ken Ring, jag har nämnt det förut, din reklam är fruktansvärt ful. Basshunter, du pratar fruktansvärt ful engelska, inte för att jag är mycket bättre, men ändå. Du påminner om David Lundgren när du säger: "It's pretty good, actually". Jag hatar era reklamer. Inte gör det något bättre att man inte längre kan muta (läs; mute) på tangentbordet. Utan nu måste jag sträcka mig efter högtalarna och trycka på power-knappen för att få tyst på er. Trycker jag på mute så pausas reklamen också, så förargligt.

 

Känner att jag har verkat otroligt bitter dom senaste blogginläggen. Jag är nog gravid.

Dagens låt, förövrigt: Nickelback - This Afternoon


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, Filip.. jag tror INTE du är gravid =) men klaga på du :D

2009-10-10 @ 00:40:26
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0