Jag ser gravt efterbliven ut!

Nu har jag klippt av mitt djävulska hår. Jag var nere på salong Prince eller vad den heter. Det finns en nackdel med att klippa sig hos invandrare, dom förstår inte riktigt vad du säger ibland. Visst han var bra på svenska, bättre än många andra, men han gick till överdrift alltså. Jag ser numera efterblivet ut i kanske två veckor framöver. Trevligt trevligt. Jag har knappt något hår på sidorna, det är mer som en extrem hockeyfrilla. Eller det är ju inte det, men det såg ut så en stund när han hade klippt en bit. Nu är det helt enkelt bara kort på sidorna och längre i mitten och sådär. Jag ser alltså kort sagt efterbliven ut. Fan. Jag tänkte lägga ut en före/efter bild på mig. Men nej, jag skippar det. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0