Handla lite

Nu ska jag gå och köpa en flaska Coca Cola och en tomat. Jag tar med mig 24 kronor, 24 enkronor, 24 stycken enkronor. Ni som inte testat detta, det tynger ner byxorna lite. Alltså det är ju inte tungt, men tyngre, som fan. Sen ska jag göra tacos och titta på det senaste avsnittet av How I met your mother. Det ska bli roligt. Jag älskar tacos, jag älskar How I met your mother, jag älskar Coca Cola, jag stör mig aningen på det Gabbe håller på med, men totalt sett en bra dag. Förutom ett prov, ett stort läxförhör och förvånandsvärt många engelska ord som jag inte redan kunde. Ni vet, jag är annars bäst på engelska. Brutalt bäst. Det säger jag egentligen bara för att det är det enda teoretiska ämnet jag har MVG i. Lite måste man få skryta, när man får chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0