Angående min header

När jag satte mig den där kvällen eller snarare natten, dagen innan vi hade sovmorgon till tjugo i tre så var min tanke att få till en sjuk header. Jag hade fått för mig att göra sådana där fula gubbar. De kom till mig när jag inte hade något annat att göra.

 

Sen några boomerang-formade linjer för att fylla ut den tomma ytan. Sen en liten gullig nalle med likadan mun och likadana tänder och så. Sen lite lila i öronen så att det blir lite verkligare. Verkligt som fan.

 

Sen sparade jag bilden. Sen tittade jag på den lite, inspekterade och kontrollerade mitt verk. Jag var nöjd, tills det slog mig att bilden var homosexuell, inget emot homosexuell, inte alls. Men det passade ju inte in här.

 

Så snabbt har mina fingrar aldrig jobbat, när jag ritade den där sista krussidullen på bilden. Pipa, avtryckare, hanne, sikte. Sen var pistolen klar, jag hade förvandlat den homosexuella bilden till en stor, stark, maskulin och skräckingivande målning.

 

Nu var jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0