Angående Michael Jackson

Jag tänkte bara försvara mitt uttalande tidigare. Jag har inget emot Michael Jackson, jag tycker om många av hans låtar. Fortfarande inget jag lyssnar på bara så där, men dom är helt okej. Framför allt refrängerna, oftast är verserna och hans intron mest otroligt löjligt oerhört sliskigt tråkiga fula basgångar. Men annars är han bra, var menar jag. Han var bra, några låtar gillar jag starkt, till exempel Smooth Criminal, Dirty Diana, Billie Jean. Jag gillar Black or White, men jag hatar det långa introt något oerhört. Sen gillar jag refrängen i Man in the Mirror.

 

Tänkte även berätta att jag nyss hade lite tråkigt och gick in på Alex Schulmans blogg och kommenterade lite om hur farligt det är för barn att bada, att dom kan svälla upp och så vidare. Jag vet givetvis att det inte stämmer, jag var helt enkelt på bushumör. Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0