Vilken misslyckad helg

Aldrig varit med om något liknande. Vi skulle på fest, men sen var det ingen fest, men sen var det fest. Sen så kom två farbröder med pistol och sa att så där fick vi inte göra. Men det är oviktigt. Vad har jag då lärt mig av denna helgen?

 

Vissa grejer ska man inte göra inne i stan. Och att Tove är så sjukt söt att det är läskigt att titta på Idol. Man liksom glider in. Och sen märker man att man inte riktigt är där och så känner man sig ensam och övergiven. Det är grymt, hemskt grymt.

 

Imorgon är det innebandy direkt på morgonen. Innebandy är så stört kul, jag vet inte varför, men det är så fruktansvärt roligt bara. För första gången sen mellanstadiet typ ser jag fram emot gympan i skolan.

 

Annars är ju träning inte alltid så kul, bara viss sorts träning har vi kommit fram till ikväll ju. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0