Sitter och tänker

Vad fan gjorde jag den 26 oktober som gjorde att jag plötsligt fick 71 jävla unika besökare på min fula blogg?! Jag har förlorat minnet på ett så brutalt förnedrande jävla sjukt irriterande sätt.

Titta på 17 Again, den filmen är väldigt bra faktiskt. Jag har väl aldrig gillat Zac Efron eller hur han stavas med tanke på hans förflutna i High School Musical! Men den här filmen var ju inte på det sättet alls och den var riktigt rolig. Det gillar vi! Förbannat roliga sekvenser. Huhu.

Nu ska jag sova, kan inte detta gå över snart. Det gör så ont. Speciellt när jag äter. Jag har munsår. Hur fan blir man av med det? Går ju inte gapa, Får skriva brev till någon kunnig. Den personen blir nog glad. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0