Naturkunskap

Imorgon har vi läxförhör i Naturkunskap. Fast det är ett prov, med tanke på att alla som fick IG var tvugna att göra om det och det är mycket större än ett läxförhör. Själv har jag inte gjort det alls än! På något sätt har jag fått in en rytm i läsandet och på något sätt lyckades jag få mig själv intresserad, så det ska nog gå bra! Hoppas jag.

Förövrigt ska vi om tre veckor spela upp på musiken, eller Ensemble A, som det heter. Det ska bli sjukt fult. Fast det är klart att det kommer bli kul att köra min chilla liveversion till When You Say Nothing At All. Det är inte jag som har valt låten, men fan vad kul det kommer bli att stå där med gitarren och töntdansa. Det kommer bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0