Mattias har tagit körkort

Mannen på bilden tog idag körkort. Grattis till honom. Jag åkte med en sväng genom stan, ner mot Östanå, till Donken. Sen åt vi där och jag är så lycklig och varm inombords för att dom har fått lite vett i skallen och åtminstone tillfälligt återinfört Big Tasty.

 

Sen så satte vi oss i bilen igen och åkte ut mot Kettilsås. Väl framme där så gick vi mot backen, men sen kom vi fram till att vi var alldeles för fega för att gå upp i mörkret som omgav oss. Men sen åkte vi, vi åkte förbi Tjustkulle, men det var ju meningslöst. Sen åkte vi till Maxi och jag köpte lite godis.

 

Sen senare så spelade jag innebandy med det vanliga "gänget" plus några till. Det var roligt som vanligt och det gick väl bra i slutet. Fast innebandyn är ju inte lika intressant som körkortet. Grattis än en gång, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0