Jag fyllde ju år igår

Jag glömde nästan säga det. Det blev ju inget inlägg här igår. Jag kunde inte bry mig mindre. Det var den första födelsedagen i mitt liv som jag bara fick kuvert och ingen present! Inte en enda.

 

Kvällen spenderades hos Per där vi tittade på fyra avsnitt av Band of Brothers. Bra serie det där. Blev lite drygt i längden bara.

 

I vilket fall så förlorade IFK Göteborg idag mot AIK och därmed förlorade dom kampen om guldet. Damn. Sen kom det gäster hit. Nu är dom borta och jag ska fortsätta med mina chips och dippen därtill.


Kommentarer
Postat av: Sandra

grattis i efterskott vännen =)

2009-11-02 @ 22:39:57
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0