Fail, så fail

Det är så här att jag har pengar nu för ovanligthetens skull. Så jag tänkte att jag skulle byta upp mig i förstärkarväg. Inget större, bara den där på 30w. Mycket bättre än den jag har nu åtminstone. Det är så att jag tror att jag har pengar så det räcker efter nästa studiebidrag plus att jag kanske får några hundra för min gamla. Men då kommer det där lilla problemet.

 

DH, DreamHack. Vad fan ska jag där och göra? Jag är inte ett så stort fan av datorer och spel. Kul någon gång om året, men inte så där kul att det är värt pengarna där. Dels hade jag haft råd med förstärkaren nu nästan om jag inte hade köpt biljetten till DH. Sen så kommer jag slösa bort alla pengar på mat ändå. Så jag kommer inte kunna köpa den där förbannade förstärkarjäveln. Så jävla tråkigt.

 

Men imorgon har jag sovmorgon till halv ett i alla fall. Så det är ju något positivt i allt elände. Som han sa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0