Bytt däck

Så nu har jag bytt däck på bilen åt pappi. Så nu får jag en egen bil som belöning! Vi ska åka och titta på det imorgon. Pappi funderar på en Volvo XC90 från 09. Men jag vet inte. Vill hellre ha något finare och inte någon jävla tattarbil. Jag menar, jag har förfan bytt däck då förtjänar jag väl lite bättre? Tänkte mig en Morgan. Fast det är ju mer anpassat för sommaren här i Sverige. Så jag kanske tar en annan också. Något enklare, typ en Audi TT. Det faller girlsen för. Så när jag kommer inglidande till skolan med den nästa vecka så blir det finlir. Så sjukt irriterande idag när jag beställde mat från El Bulli i Katalonien i Spanien. När den där jävla springpojken kom till skolan så var ju maten kall. Och den där tönten fattade ju inte ett ord svenska så jag fick slå honom flera gånger i magen och på näsbenet innan han fattade att jag inte tänkte betala för hans skit. Så störande när världens så kallade bästa restaurang inte ens kan hålla maten varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0