Uppdatering

Mina damer och herrar, jag försov mig till nationella provet och det var inte så kul. Nu missade jag det liksom. Annars är det inte så mycket att uppdatera om, helgen var något av ett helvete med pizza fredag, lördag och söndag. En fest där jag endast kunde koncentrera mig på att tycka synd om två personer. Fast nu ikväll var Zach Braff gäst på Söndagsparty! Zach Braff är tveklöst en av mina allra största idoler, han är en man som kan leverera förstklassig humor på ett ändå allvarligt och seriöst sätt. Han är även en väldigt duktig skådespelare och bra regissör, varje gång han väljer soundtracks till filmer eller serier där han medverkar blir musiken alltid så passande och vid dramatiska känslor så känslosam att Mikael Persbrandt skulle lipa sönder framför tv'n. Jag växlar alltid mellan att ha ett otroligt dåligt självförtroende, att tänka realistiskt eller att vara helt orealistiskt positiv. Just nu är jag positiv som attan och vill faktiskt bli någon form av humoristisk skådespelare, vilket jag förvånansvärt nog har stöd för av flera som jag känner. Det fattar jag inte, så där kommer det dåliga självförtroendet in i bilden igen. Klockan är mycket som aset och jag måste sova så att jag inte försover mig imorgon för då blir jag styckmördad och kremerad av Alf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0